مورد عجیب فهرست نگاری

نویسندگان

محسن فرهمند

چکیده

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران غنی ترین کتابخانه دانشگاهی کشور از نظر داشتن نسخه های خطی است. سنگ بنای این مجموعه در سال 1328ش. با اهدای مجموعه ارزشمند سید محمد مشکوه گذاشته شد و فهرست نویسی نسخه های خطی این کتابخانه نیز سابقه ای به همین درازا دارد که با انتشار هفت مجلد فهرست نسخه های اهدایی سید محمد مشکوه در سال های 1330-1338ش. آغاز شد؛ اما جدیدترین فهرست کتابخانه مجلد نوزدهم آن است که به کوشش فریبا افکاری تهیه و در سال 1391 به دست کتابخانه مجلس شورای اسلامی منتشر شد. این مقاله نیم نگاهی دارد به مواردی از اشکالات این فهرست اخیر.

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

گزارش یک مورد عجیب الخلقه بی قلب بدون سر(هولوآکاردیوس آسفالوس) در گوسفند

چکیده گزارش یک مورد عجیب الخلقه بی قلب بدون سر(هولوآکاردیوس آسفالوس) در گوسفند. متعاقب عمل سزارین در میشی سخت زا، یک بره نر زنده و طبیعی و یک عجیب الخلقه که از نظر فنوتیپی نر بود، خارج گردید. براساس بررسی های ریخت شناسی و کالبد گشایی، عجیب الخلقه از نوع بی قلب بدون سر(هولوآکاردیوس آسفالوس) تشخیص داده شد.

متن کامل

معرفی کتاب: « مقدمه ای بر مورد کاوی و مورد نگاری در مدیریت »

نام کتاب: « مقدمه ای بر مورد کاوی و مورد نگاری در مدیریت » ( مباحث ویژه در مدیریت ) مؤلف : غلامرضا خاکی ناشر : انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران چاپ اول : آبان ماه 1373 ، 588 صفحه تیراژ : 3000 نسخه قیمت : 7200 ریال

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید


عنوان ژورنال:
فصلنامه نقد کتاب میراث

جلد ۱، شماره ۴، صفحات ۱۰۹-۱۴۶

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023